God eftermiddag

Allmänt
Hej,

Idag åkte jag till Hallunda och köpte en tårta till en grannes son som fyller idag 1år så jag ska dit om en stund men att jag ville skriva lite i blogget innan.

Jag kan berätta något innan jag drar, det var nämligen så att jag fick en paket hem idag från posten och jag förstod inte vad det var. Så när jag öppnade så fanns det en MP4 från Nordic i :o, den är rätt bra. För man kan ha musik, bilder samt MP4 video. Det som är lite konstigt med den är att den är så j*vla lite och jag fattar inte hur man ska kunna se en video på det haha. men iaf, jag fick det som sagt gratis.

Eftersom att jag inte kan lägga upp bild för det är ngt fel med blogget så gör jag det senare. jag kommer också skriva hur födelsedagen var samt bild på tårtan :D men nu ses vi, ska dra ..... jag skriver sen...

// Ferhat.B

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 nawiie:

skriven

haha, vadå fick du en gratis mp4 på posten bara sådär?

3 nawiie:

skriven

haahah nice

2 Ferhat

skriven

Ja :S, det stod att den kom från Nordic o.s.v ;S