Kussen åker till Danmark imorgon (fredag)

Allmänt
Som sagt, när jag inte har tid eller pallar inte sitta vid datan skriver jag inte i blogget. Idag gick jag till Skärholmen Centrum för att köpa lite kläder, men jag hitta inget så jag kom hem tomhänta haha så mobbad :P.
Jag åkte med min kusin, från Örebro, vid 14.00 tiden sen där såg jag min kusin Fethi med hans morsa. Men eftersom att Fethis morsa var på väg hem så ville Fethi följa me oss istället. Så vi gick runt runt runt runt men hittade aldrig något. Så vid 16.30 bestämde vi oss att sticka hem istället. Så det var så min dag var ungefär haha, sen var jag bara hemma och sen lite hos farmor.

Imorgon (fredag) åker min kusin, Fethi, med mamma, lillebror och lillesyster till Danmark och kommer tillbaka den 6:e januari 2008, de kommer vara där alltså i 9 dagar.. Pappan ska vara hemma och jobba hehe, synd för honom :P.
Så jag och Fethi kommer inte ses på 8 dagar, för dag 9 är de hemma. Jag kommer iaf snacka med han i telefon också i msn. Imorgon kommer jag kunna hinna träffa honom för de ska åka hemifrån 13.00 och tar planet 15.30. Jag kommer gå till honom imorgon vid 12 tiden :P.

Men nu tänker jag forsätta och spela Fifa08 så ses vi imorgon efter att min kusin har åkt iväg, då skriver jag i blogget. Ciaooooo



Jag, och mina kusiner Fethi & Cemil, stod utanför Södra stadion och skulle kolla på match när en man sedan ville ta bild på oss. Vi finns på www.fotbollskanalen.se :)

// Ferhat.B

Kommentera inlägget här: