Skolan igen...

Allmänt
Idag var vi tillbaka i skolan efter 3 veckors praktik. Jag saknar så mycket efter praktiken redan, för jag trivdes så mycket där samt att det var jätte roligt. Men aja, idag hade vi först matte i 2 timmar -.-, där gick vi igenom några tal som vi missade under tiden vi var på praktiken, så det var iaf inte så svåra :), det tycker jag iaf.
Sedan hade vi sjukvård där vi fick berätta hur vi hade under vår praktik, men det visade sig tyvärr att många inte trivdes på sina praktik ställen p.g.a att de hade en dålig handledare och det kan jag fatta. Men som jag berätta tidigare, så var min handledare, Nico, den bästa :).

Så det var typ så dagen såg i skolan ut idag, och vet ni vad? Vi har lov på fredag medans andra har på onsdag :@, så j*vla orättvist. Och sen så börjar vi samma dag som alla andra. Så det menas att vi får två dagar mindre lov än andra, f*n. Men på ett annat sätt är det skönt, för vi tar iaf studenten före de hehe :).

Så nu ska jag forsätta o göra en arbete som jag inte har gjort klart, så vi ses senare ikväll. Ciaooo.

// Ferhat.B

Kommentera inlägget här: