Träningen idag

Allmänt
Idag hade vi träning, alltså med laget jag tränar. Det gick jätte bra, vi tränade i Gubbängshallen från 11.30 till 13.00. Vi var inte så många så jag fick vara med och spela lite med och det gick faktiskt bra haha. Därefter så hade vi julklapps utdelning, det var så att alla skulle hämta med sig en paket sedan skulle vi lotta ut. MIn kusin köpte en mapp och den fick en kille som heter Maher och min kusin fick bara en liten DVD film hehe. Så det var ganska roligt träning idag, det var nämligen också sista träningen innan julen och nyår så vi kommer inte ha träning fram till början av januari.

Jag berättade igår om att jag skulle skriva i blogget vid 14.00 tiden men tyvärr så åkte jag till Norsborg med min kusin och en spelare från laget, Nino för att köpa lite smällare till min lillebrosha. Jag köpte mini raketer som kostar 30kr, sedan köpte jag två paket gröna granater där ett paket kostar 20kr. Sammanlagt skulle det blir 70kr men mannen sa till mig 90kr. Så jag sa till honom att det är helt fel och då sa han ''Okej okej, ge mig pengarna'' så ajg gav honom 70kr och gick därifrån. Så sedan åkte vi till Fittja och följde med Nino till bussen för att han skulle åka hem. Han bor nämligen i Tumba och det är inte så långt från Fittja, typ bara 20min med buss.

Så det var min dag idag så vi får se hur det blir idag ikväll da, det är inte skola heller imorgon så skönt :D. Juste, imorgon är det julafton :D, men tyvärr firar jag inte :P för jag är muslim.

Nu tänker jag äta lite så vi ses kanske senare idag, herrå...



// Ferhat.B

Kommentera inlägget här: