Tröööööttttttt....

Allmänt
Vad trött jag är, shit. Kom precis från stan med Susanne, en klasskamrat. På morgonen var jag tvungen att gå till skolan, fast än att jag inte hade lektion, för att prata med min lärare angående praktik platsen jag ska proa på. Men jag frågade också om sjukvårds provet, alltså vad jag fick. Jag som trodde att det skulle bli G och inte mer än det, men det blev alltså VG-, så jag är iaf nöjd med det hehe.
Efter det fick jag veta resultatet på svenska uppsats provet, där fick man G+, så det var också bra haha. Sist men inte minst fick jag veta resultatet på religion provet. Jag fick G+ (mot VG) och provet var om islam.

Alltså blev det:
G på Svenska B uppsatsprov.
VG (21/31) på Matte B provet.
G+ (mot VG) på religion provet, islam.
VG- på sjukvård
Så jag är iaf nöjd med dessa betyg jag har fått, men en sak ska ni veta, det är inte slutbetyget så jag har fortfarande chansen att höja betyget :).

Efter att jag hade lektion samt fick veta mina resultat gick jag och Susanne till stan, för jag behövde köpa byxa medans hon ville köpa en tröja. Susanne hitta tyvärr inte något tröja som hon gilla. Men jag hitta en byxa, den var fin och det tyckte Susanne med. Priset på byxan var 600:-. Jag kommer sedan lägga upp bild på hur byxan ser ut :).

Så här ser byxan ut:


Så nu sitter jag vid datan och är så trött efter stan, pallar egentligen inte sitta vid datan heller men ska gå upp från datan snart, ville bara skriva lite i blogget så ni har något att läsa idag :) hehe, men nu tänker jag chatta lite på msn och sen ska jag lägga mig en stund kanske, så vi ses sen :).

// Ferhat.B

Kommentera inlägget här: