Hej igen :) Kl.22.30

Oj vad klockan går...idag har jag varit så lat eftersom att jag inte har gjort något speciellt, var nästan bara hemma. Men jag åkte till Alby och handlade lite, sen kom jag hem och varit hemma sedan dess :). Ni kanske tror nu att jag hade tråkigt men jag kan berätta att jag hade det sk*t roligt. Spelade TV-spel, chattade, sen fick vi lite gäster så hade jag roligt med de med :).

Men ska jag berätta för er vad som ska hända nu på torsdag?? Jo, det är så att jag ska nämligen praoa på ambulans i Nacka brandstation, så jag har suttit framför datan och försökt hitta hur man kommer fram dit. Men det var inte lätt, efter flera timmars sökande gav jag upp och ringde istället till en kusin och frågade om han kunde köra mig dit på torsdag, och han var så snäll så han sa okej, hehe.
Så imorgon ska jag, min kusin och min farbror åka till Nacka brandstation, för att min farbror ska visa för min kusin hur man åker till Nacka brandstation, så min kusin vet vägen.

Så det som kommer att hända på torsdag är att jag kommer åka ambulans i hela 14 timmar, från 7 på morgonen till 21 på kvällen, så det ska bli roligt :). Men ni får lycka mig till....

Men nu har jag inget mer och säga, utan ska stänga datan och börja plugga till religion lite, för jag har prov nästa vecka, USCH...

Ni får ha de bra.....go natt :)


// Ferhat

Kommentera inlägget här: