Äntligen hemma

Allmänt
Shit, äntligen. Nu har jag kommit hem och ni kan inte fatta hur trött jag är och HUNGRIG.
Jag var alltså i Hallunda bibliotek med Sinem och Gordana. Vi jobbade med projektarbetet, det som var kvar och det tog hela 4 timmar innan vi blev klart med allt.
Fattar inte ens varför det tog så långt tid :S, men nu är den klar. Så j*vla skönt att den delen är över för nu är det bara redovisningen kvar.

Ikväll har jag inte tänkt göra något speciellt men jag ska titta på Chelsea mot Liverpool matchen senare ikväll men innan det ska jag bara spela spelet haha.

Nu ska jag äta, mamma har lagat klart maten. MUMS, vi ses sen.

Fortsätt att rösta
image138

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 Jag och fotbollsspelarn:

skriven

Åh nu längtar jag ännu mera :) ja jag vet, men har vi väntat ett halvår typ så kan vi nog vänta en vecka till som tur är :)

3 Jag och fotbollsspelarn:

skriven

Dom tog slut här igår överallt, direkt när dom släpptes så vi är ute lite försent, så bokade ett ex till nästa vecka när nästa leverans kommer istället.

2 Jag och fotbollsspelarn

skriven

Neh, vi kör xbox360 här hemma.