Driftstopp inatt 02.00 - 04.00

Allmänt
Nu har jag pluggat otroligt mycket men jag ska fortsätta en liten stund till sen ska jag sova.

Ville bara berätta om att jag inte kommer blogga nu efter att jag har pluggat utan jag bloggar imorgon istället.
Ikväll så ska blogg.se ha sidan stängd för att bygga om som sagt. Enligt de så kommer blogg.se stängd mellan 02.00-04.00. Men man vet ju aldrig, kan vara fortfarande stängd när jag ska blogga imorgon. Så därför vill jag säga att ifall jag inte bloggar på morgonen så är det pga att det inte går att logga in, så bara ni vet om det :).

Innan jag drar så ska jag visa er en bild på min lillebrosha. Glömde göra det på tidigare inlägg så det får bli på den här istället.


Han såg ut så på festen, visst har han stil? hahah

Aja, god natt nu och vi ses imorgon.

Fortsätt rösta på min blogg :)
image138
( Klicka på bilden för att rösta )

Kommentera inlägget här: