Festen

Allmänt
Nu har jag klippt mig, duschat och träffat pappa.
Pappa kom nämligen för en stund sen. Han kom bara och tog oss till McDonald's sen körde han oss hem för att han ska jobba och att vi ska till festen.

Ni får senare en bild på vilka kläder jag har på mig för jag har faktiskt inte tid nu för jag måste gå. Alla har typ redan gått så nu ska jag och lillebrosha dit med.
Jag kommer inte vara där så länge utan ungefär i 1 timme sen ska jag hem och plugga.

Så vi ses efter festen. Ska försöka ta lite bilder också som ni får se så ciaooo.

Rösta DAGLIGEN på min blogg :)
image138
( Klicka på bilden för att rösta )

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 Malin:

skriven

svar: ja, god morgon kan jag inte riktigt säga längre men jag har sovit gott i natt ja :) har du haft en bra dag?

3 vivan:

skriven

Ha de så kul...tänk inte på oss utan roa dig bara..kramiz

2 Malin

skriven

hoppas det blir roligt ^^