Förlovningesfesten

Allmänt
Halloj alla.

Nu har jag kommit från förlovningsfesten och det var en grym och bra förlovningsfest faktiskt.
För er som undrar vem som förlovade sig idag så är det alltså min farbrors dotter, Aynur. Hon förlovade sig idag med en kille från Örebro och han är kurd från Iran. Vi själva är kurd från Turkiet.

Det var en liten lokal men ni kan inte fatta hur många det var. I början var det inte så många men efter en stund så var hela lokalen fullt. Det var så trångt när man dansa o.s.v.

Här får ni många bilder och 3 korta videoklippar från bröllopet-

I början var det inte så många som dansa:


När Aynur och de kom från frisören och de så gick alla ut och började dansa ute när de kom haha. Folk som var ute och gick stannade och tittade haha.

Lite bilder på när de var ute:
På andra bilden, hon i mitten är Aynur och den andra tjejen är bara en kompis till henne.


Från vänster, Kusinen Erol (Aynurs bror), Farbror Nihat och kusinen Hasan.


Efter att de dansade en stund ute så gick de in och fortsatte. När de väl hade dansat mycket blev det dags att ta lite bilder med paret.



Jag, Aynur och kille (kommer inte ihåg vad han hette)


Mamma och paret


Broshan, paret och jag


Sedan var det dags för tryckardans.



Det var alla bilder och här nedan kan ni se tre videoklippar som jag tog. Sista videoklippen var bäst tycker jag.

Förlovningsfesten 27/4-2008 - 1 ( 32 sekunder )


Förlovningsfesten 27/4-2008 - 2 ( 10 sekunder )


Förlovningsfesten 27/4-2008 - 3 ( 31 sekunder )


Så där fick ni många bilder och video. Nu ska jag börja plugga så vi ses senare. Ciaooo än så länge.


Rösta DAGLIGEN på min blogg :)
image138
( Klicka på bilden för att rösta )

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 Metin:):

skriven

Bästa förlovningsfesten aså.

Jag va också där.De hade värsta gulden.

Menmen det va bara förlovningsfest undrar hur det kmr å se ut på bröllopet.??!!:O