Gårdagens träning

Allmänt
God morgon, hur mår ni idag? Själv mår jag så där, tror jag håller på och blir förkyld. Men ska hålla mig jätte varm och ska dricka mycket te för att inte bli förkyld haha.

Igår kom jag hem lite sent från träningen och orkade inte blogga, spelade GTA IV spelet istället haha. Jag spelar egentligen inte så mycket TV-spel men när det gäller GTA spel, då kan jag sitta i timmar och spela. Det var så jag gjorde.

Kan bara snabbt berätta hur gårdagens träning gick till.
Igår så var vi i Hammarbyhöjden igen och det var fysträning.
Denna gång sprang spelarna inte runt planen utan de sprang upp till toppen av ett ''berg''. Vägen upp dit var i början inte så brant men i slutet så var det och det var då det blev jobbigt, tyckte alla.
Men eftersom att detta är första gången de spring på den ställen så förstår jag att det är jobbigt men fortsätter de så kommer de senare inte tycka att den är lika jobbigt
.
Jag sprang inte med, för det första orkade jag inte och för det andra så vaktade jag deras saker. Så medan jag vaktade deras saker så tog jag några bilder på laget, när de sprang, och på utsikten. Det var hur fint som helst om jag ska vara ärlig.
Laget sprang altlså i 60 min. De sprang mellan 10-15 gånger upp och ner.

Gårdagens träning var alltså jobbigt för några men jag tror att om de fortsätter att träna där så kommer det snart inte vara lika jobbigt.

Så det var lite kort om gårdagens träning och sen har jag några bilder från träningen också.



Men nu ska jag fortsätta och spela GTA IV så vi ses senare ;).

Fortsätt att rösta. Många av er har inte gjort de, så gör det nu :).
image138

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 vivan:

skriven

Trevlig Valborg!