Gillar att montera saker och ting

Allmänt
Så, nu har jag sovit i några timmar och är lite piggare just nu.
Känns som om att jag håller på och bli förkyld, jag svettas, nyser hela tiden och är lite ''snorig'', haha. Gordana tror att jag har pollen, det tror inte jag. Vill inte ha pollen, för det verkar vara jätte jobbigt. Men aja, vi får väl se om det är förkylning eller pollen.

Nu ska jag montera en lampa i mitt rum som jag köpte förra veckan. Det är en sån där spotlight som jag har i mitt datarum. Visade er en bild på det förut. Men i alla fall, efter det ska jag hem till min kusin och fixa till deras stolar som de har köpt. Gillar faktiskt att montera saker och ting haha så idag har jag lite arbete att göra.

Så jag bloggar när jag är klart med allt, eftersom att jag kommer samtidigt kolla på matchen så kommer det ta lite tid. Jag bloggar som sagt när jag är klart. Så vi ses då, ciaooo..

Vad har ni gjort idag?

Fortsätt att rösta
image138

Kommentera inlägget här: