Tror jag är sjuk :(

Allmänt
Shit, jag bara svettas mer och mer. Ni kan inte fatta hur jag mår just nu. Jag är troligen förkyld igen, gillar faktiskt inte att vara förkyld. Håller just nu på dricker mycket te med citron, inte så j*vla gott men vad ska jag göra? :P

Nyss så var jag hos min kusin och fixade till deras stolar. Det tog faktiskt lite tid men det fanns 6 stolar att fixa. Medan jag monterade stolarna med kusinen så kollade vi samtidigt på matchen. När matchen var nästan slut det var då vi blev klara. Tog alltså nästan två timmar för att fixa till 6 stolar haha.

( klicka på bilden för större bild )


Före


Efter


Så snart ska jag ta ett varmt bad och därefter ska jag sova. Jag bloggar istället på morgonen när jag har vaknat.
Vi ses då.

Fortsätt att rösta
image138

Kommentera inlägget här: