Aftonbladet

Media

Ja, vet ni vad? Dennis A ringde mig för en stund sen och berättade om att jag är med i aftonbladet. Jag trodde förstås inte på honom först men när jag gick in i aftonbladet själv blev jag helt chockad. Jag var nämligen med i aftonbladet. Det handlade inte om min blogg utan om mitt magiska trick jag gjorde för några dagar sedan. Märkte en grej också på aftonbladet och det var att de skrev ''Farhids osynliga tandpetare''. Det ska stå ''Ferhat'' och inte Farhid :P. Men men, jag har som sagt ännu en gång kommit med i tidning.
 Ja, iaf kolla in själv om ni inte tror mig. Gå in på aftonbladet och scrolla ner till mitten ungefär, medan ni gör det kolla åt högra sidan av aftonbladet så kommer ni hitta en bild på mig. För er som inte hittar så får ni här bild på det och länken till mitt magiska trick:

Klicka på bilden för att se den bättre

och här är länken:
http://mittklipp.aftonbladet.se/app/viewMovie.action?id=22420

EDIT, nu har de fixat till mitt namn, här är den nya:


Ja, vad säger ni om detta? Kommentera haha.
Kan fortfarande inte fatta att det är sant hahah :D. Måste maila eller ringa aftonbladet om att de borde rätta till mitt namn :P.

Fortsätt att rösta på min BLOGG och rösta också på veckans fråga som ni hittar på högra sidan av bloggen.
För att rösta på min blogg klickar du på den här bilden här nedan:
image138

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 Jennie:

skriven

Haha vår Ferhat håller på och blir känd. Fortsätt så här så kommer du komma riktigt långt

3 Emilia:

skriven

OMG såg dig nyss på aftonbladet

5 Josefine:

skriven

Men Gud, men kan de göra annat när du lyckas "lura" oss alla?;)

7 Bedran:

skriven

PEE EOW:P



när du lgger ut dina video klipp på nätet....DVS youtube...aftonbladet.. osv.

skriv in ditt namn på slutet av videon och efter filmen...

skriv in BLOGGENS SIDA OXO... klart du får fler besökare dååå.. uttnytja systemet faaan :P

2 Emelie

skriven

Fan Ferhat, kul för dig och som Jennie säger, du kommer komma fan långt med den här bloggen :)

4 släkting

skriven

hahaha, fett coolt jue..(;

6 bellaa

skriven

ferhaaat<3 de bra sj? :) hahaha asså du är så skön din jävel! Vi gifter oss sen när du är rik (a). Saknar dig :( Har inte ens träffat ioanna o paki än!

8 Louise

skriven

hur lyckade du trolla? helt otroligt ;)