Facebook team

Allmänt

I fredags, natt, så skapade jag en team på Facebook. Det är en team om min blogg där alla som läser min blogg och som gillar den kan bli medlem på. Jag tittade in nyss på teamt och såg att teamet har redan fått 25 medlemmar, det är faktiskt bra början. Trodde att det skulle vara ungefär 2-3 medlemmar men nä så var det inte.
Så det jag vill säga med det här är att om ni har Facebook bli då gärna medlem på min team. Det är bara att söka på ''Ferhat.Blogg.Se'' under ''Groups'' sidan på facebook. Nu hoppas jag att fler blir medlem på teamet.
Har dessutom funderar på att skapa en tävling på facebook men då är det bara medlemmar i teamet som får delta i tävlingen. Vad säger ni om det?



Nää, nu måste jag fortsätta och plugga en stund. Kommer inte blogga mer efter denna inlägg ikväll så vi ses imorgon istället. Ciaooo :)

RÖSTA PÅ bloggen o svara på veckans fråga.
image138

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 släkting:

skriven

´;)