Ferhat Trollkarl Del 3

Magic trick
Ja, då var den tredje tricket klart. Blev inte så nöjd men vad ska jag göra? Får väl lägga upp det iaf. Så här får ni det. Hoppas ni tycker om det haha. Men glöm inte, kommentera efter att ni har sett den.

Ferhat Trollkarl Del 3


Ja, vad säger ni om tricket? Bra eller dålig?

P.S Om du vet hur tricket går till skriv det inte här på bloggen. JAg vill avslöja det själv men inte idag. För er som gör det iaf kommer bli portad, d.v.s att den inte kommer kunna kommentera mer här D.S

Fortsätt att rösta på min BLOGG och rösta också på veckans fråga som ni hittar på högra sidan av bloggen.
För att rösta på min blogg klickar du på den här bilden här nedan
image138

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 firat:

skriven

Hur gjorde du de där??

3 Louisa:

skriven

Vad grym du är. Forsätt så här =)

5 benne:

skriven

barn tricks

7 Josefine:

skriven

Fan va snygg design, skitläcker ju!(A)

9 civan:

skriven

Ferhat du e fett bra län avslöja den nån gång:-)

11 Niklas:

skriven

Hehe, det tog en stund innan jag såg hur du gjorde =) Jag gillar din blogg...

13 LD:

skriven

Grymt bra trick Ferhat ;).

15 Ashe kidir<3:

skriven

loke min tu cumo cevap nodi ? az cave ta pactikim az kurban..

17 esra.d:

skriven

shit! cok skön:D

19 ahahahah:

skriven

hahahaha kolla riktigt noga när han öppnar den det finns en burk bakom :D

21 hazal:

skriven

fett skön

23 Nadine:

skriven

Hahaha hur gör du? snyggt trick iaf måste säga att din blogg är riktigt nice

25 Meli:

skriven

Haha grymt då man ser det första gången - och inte är uppmärksam! :P

27 Bernardo:

skriven

Häftigt men man såg snabbt hur du gjorde allt...

29 Eldarion:

skriven

Haha, blev förvånad efter första titten på det här klippet. Efter tredje gången så börjar jag förstå hur det går till. Schysst partytrick! Hur är det med korttricken då? Kan du några sådana? Om du är intresserad så kan jag skicka några videos på riktigt schyssta klipp där du lär dig hur du gör :) Sedan så har du mer klipp att posta på bloggen! :) Jag hoppas att min mail syns med denna kommentar. Peace.

31 E.:

skriven

AAAAAAAAAAhh vafaaan?! Coolt som fan.

33 alec:

skriven

ser vääälidigt ihopklippt ut, men jag vet inte om du gör det. ser bara så ut :)

2 o.o

skriven

skitcooooolt :PP hur gör du?

4 Emilia

skriven

Vad ska man säga haha? Du är helt otroligt.

6 Christian

skriven

okej det där var skit grymt! det bästa tricket hittils:D

8 ferhat

skriven

grymm. fortsätt såå :D

10 Wallentin

skriven

haha najs . gaaaaaaaaaalen magiker :D

12 Ashe kidir<3

skriven

wee ,e cinga loo .. ci rindo wolla mashallah. Wang devam ka:D:D:D:D=)=) afarim loke min! =)=)<3

14 Fethi 19

skriven

Jag var kameramannen haha

16 Dennis

skriven

Kan tricket :P

18 släkting

skriven

hahah, cook bra jue ! :D

fattar inte hur du gjorde..

20 Caroline

skriven

Haha är du blind? det finns ingen annan burk bakom :S.



men iaf, skön trick :)

22 computerror

skriven

Snyggt framfört :-)

24 Knurti

skriven

Han klipper i videon och kör den baklänges, ganska simpelt med andra ord

26 Robin

skriven

Tycker det ser ut att vara mindre än 33 cl i glaset ;)

28 raso

skriven

Kan dethär tricket också och det är inte trickfilmat men bra jobba kanske kunde du göra det lite annorlunda så skulle det varit helt omöjligt att förstå

30 Freppa uknow

skriven

Bästa tricket jag sett på din blogg hittills. :)

32 Freppa uknow secound comment

skriven

Haha nu vet jag hur du gör. :D:D

34 Anonym

skriven

AHA!

De där silvriga som stänger burken finns där INNE. du skakar tills du känner med fingret att det kommit upp dit. :D