Ferhat trollkarl del 5

Magic trick
Tjenare alla. Nu var tricket äntligen klart och varför det tog så här långt tid var pga att det tog tid att ladda upp det på youtube samt mittklipp. Men nu var det klart och jag kan glatt visa det för er. Som sagt, jag hade inte så mycket tid så jag tog bara en liten lätt trick men nästa gång ska jag ta en svårare trick. Men innan jag visar er klippet så vill jag berätta att jag ska åka till mammas jobb efter denna inlägg. Hon jobbar extra idag också så ska dit och hjälpa henne. Efter jobbet kommer jag åka direkt till träningen så jag kommer alltså inte vara hemma förrän 21.00 eller senare. Så jag kommer altlså inte blogga något efter det här framtill på kvällen. Under tiden kan ni titta på klippet och KOMMENTERA om det :). Sen så får ni inte glömma att svara på veckans fråga samt rösta på bloggen.

Aja, nu börjar vi, här är den senaste magic TRICKET :). Enjoy!



Ja, vad säger ni om denna trick?
Viktigt att ni kommenterar så jag vet om vad ni tycket :).

Vi ses ikväll vid 21.30 tiden. Ha det så bra än så länge :).

Är tre röster efter så RÖSTA PÅ :D. Glöm inte att svara på veckans fråga också
image138

Har du inte deltagit i tävlingen än? klicka på bilden här nedan för att komma till tävlingssidan :).

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 Emilia:

skriven

:o den vad bra också

3 släkting:

skriven

hahah, den va bra faktiskt, grymt;)

5 .......................:

skriven

vad ska du göra i helgen dååh ferhat ?

7 Nadia:

skriven

bra jobbat :)

9 esra.d:

skriven

wow! skit bra:D

11 örebro killen :P:

skriven

de e jag som e hans trick manager :P

13 Magnus:

skriven

din jude hur gjorde du det?!

grymmt gjort iaf.

15 D.Adman:

skriven

Härligt trick, du e magiker

17 Fethi 19:

skriven

Den dagen asså jag hade semester ;P

19 Raul:

skriven

haha den var också riktigt bra! :)

21 Freppa uknow:

skriven

skönt trick haha :D

2 chrille

skriven

riktig bra trick:)

4 släkting

skriven

deen va braa !

6 Josefine

skriven

Du slutar knappast att förvåna Ferhat(A)

8 chilla pernilla

skriven

jaag vet exakt vad du håller på med .. alla de här trixen så tar du typ från ngn hemsida o lär dig..inte svårt o göra det faan :D

10 Yunus

skriven

Ferhat du e grym som vanligt . När kan man ta privat lektioner?

12 Martin

skriven

Jätte coolt , härligt att du blivit en bra magiker jag blev helt arg när jag såg klippet för jag vill veta hur du gör, gött ferhat!

14 foo

skriven

dexenim..d fan hål i alla

16 computerror

skriven

Bra trix.

18 Eldarion

skriven

Läste att du ville ha kommentarer, så här får du ännu en! Det här är riktigt bra. Har inte gått in närmare på "muggar och papperskulor-magin" men jag vet på ett ungefär vad du håller på med. Riktigt snyggt!

20 hazal

skriven

cok skön;)

22 Özlem

skriven

Riktigt bra :)