Ferhat Trollkarl Del 4

Magic trick
Blev faktiskt chockad nyss när jag såg hur besöksstatistiken ökat bara på några minuter. Anledningen till det är ju att jag har kommit med i aftonbladet igen men denna gång angående min cola trick, helt otroligt. Hoppas ju nu på att många av er blir kvar här på bloggen :). Kul med alltid nya besökare, ni som har blogg vet ju hur det känns när man en dag får plötsligt jätte många besökare hehe. Men men, nu är den nya tricket klart och den gjorde jag precis faktiskt. Så här får ni det nya tricket och nu gäller det att ni kommentera så jag vet vad ni tyckte om den.
Ni som alltid försöker avslöja de trick jag gör, var snälla och sluta med det. Jag vill någongång själv avslöja det, så snälla alla. Kan passa på att berätta, ni som avslöjar kommer bli portade från bloggen d.v.s att ni kommer inte kunna kommentera längre.

Aja, här får ni den fjärde tricket. Enjoy!


Så, vad säger ni?
Kommentera

Kommer nu inte kunna blogga förrän vid 23.00 tiden för jag ska på träning snart och därefter ska jag hem till min kompis, Ismail, för att hämta min iPhone. Så som sagt, kommer inte kunna blogga förrän kl.23.00. Vi ses då alla :D

Bloggtoppen har blivit NOLLSTÄLLD. RÖSTA så jag blir etta som igår kväll, kom igen alla :).
image138

Juste, glöm inte att svara på veckans nya fråga som du hittar på högrasidan av bloggen :)

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 Anonym:

skriven

Kan detta trick :) Bra annars för den som inte har ett tränat öga för detta :) Keep up the good work!

3 firat:

skriven

Härligt Ferhat, hur gjorde du?

5 Melissa:

skriven

du e ju typ sjukt snygg (;

7 Erik:

skriven

Vill inte avslöja nåt med det syns ganska klart hur du gör det =) Bra ändå..

9 Exina:

skriven

Jag som kan noll om trick och illusioner har genomskådat detta trick... Men visst lite skills har han väl... Jag är ännu inte imponerad.

11 hahaha:

skriven

knurti och maax!

hahahaha...

13 Jenny:

skriven

Tjena Ferhat! Blev helt chockad att se dej i aftonbladet haha vet ejj om du känner igen mejj men kolla gärna in min blogg med;). Trixet var skitgrymt förresten undrar bara hur fan du gjorde det..

15 Josefine "Yozzan" Lande:

skriven

Jag vet hur det där går till ^^

Så simpelt egentligen, men det är ju så trick i regel är.

Och för de dumbommar nedan, så är det ju inte klippt. Det är äkta.



Tråkmånsar de är :P

17 Linda:

skriven

Fan va kass. DEN VET JAG HUR DU GÖÖÖÖÖÖR! Hahaha :D

19 Fredde!:

skriven

Man hör ju när du droppar glaset haha! Men kronan har jag ingen ide om asså!

21 hazal:

skriven

skön.

23 Åsa:

skriven

Haha det syns ganska tydligt hur du gör :P men bra ändå, var tvungen att kolla en extra gång för att förstå ;P

25 Jämz:

skriven

Jag är helt fascinerad!

2 Theres

skriven

Helt otroligt

4 firat

skriven

Härligt Ferhat, hur gjorde du?

6 MAAX!

skriven

HAHA skämtar ni?

han pausar och fixar sen sätter igång

8 Knurti

skriven

Du klipper ju i videon, vem som helst kan klippa ihop en video och låtsas att dom trollar

10 meli

skriven

intressant! även om jag vet hur du gjort (syns ganska väl om man tittar)så ser det ändå coolt ut! =)

12 fjärthatt (ferhat)

skriven

fet nice jaoooo

14 Jenny

skriven

SV; Jo det är bra hur är det själv? :)

16 civan

skriven

ejj knurti och max ni e avundsjuka för att ferhat kan bättre trick än er om ni säger att han klipper av videon hur kan hans hand vara i exakt samma ställe som han klippte då??? svara på det då;)

18 Anonym

skriven

kan tricket men snyggt jobbat annars

20 emiil

skriven

aboo ferhat fan vade du e grym

22 Freppa uknow

skriven

Jag vet hur du gör men vill int eavslöja men alla vet nog. :)

24 Milla.

skriven

du är L E G E N D A R I S K :D

26 Emilia

skriven

Coolt :D