Ferhat.Blogg.Se

Allmänt
Blev bara en som svarade på min fråga men men, så tricket kommer istället upp imorgon kväll. Den här tricket lärde jag mig precis och jag tycker att inspelningen gick faktiskt utmärkt :). Men jag tänker inte lägga upp den på youtube eller mittklipp förrän imorgon kväll. Så när jag har lagt upp det på nätet, lägger jag det sedan direkt på bloggen. Så jag tippar på att jag kommer lägga videon mellan kl.21.00 och kl.22.00. Hoppas att denna gång blir det fler som kommenterar, högsta kommentaren jag har fått för mina magic trick är 29 kommentarerså jag hoppas att ni slår rekorden imorgon hehe.

Jag vet att jag är dålig på att lägga bilder, jag har lovat er om att varje gång jag skriver en inlägg så ska jag försöka lägga åtminstone en bild. Grejen är att jag brukar glömma min kamera hemma eller är det så att jag inte vet vad för bild passar till just den inläget. Men som sagt, jag ska försöka komma med fler bilder och då snackar jag om bilder jag själv tar med en kamera :).

Men nä, nu måste jag dra hem så vi ses väl senare på kvällen :).

Kommentera inlägget här: