Kommentera

Allmänt
Har märkt att många av er inte vet hur man kommenterar så därför kommer denna inlägg bara handla om hur man kommenterar. Så efter denna guide hoppas jag att fler kommenterar då, för det blir då roligare att blogga när man får kommentarer. Ni kommer alltid få svar på era kommentarer, så tro inte att jag inte kommer svara.
Nu får jag börja berätta om hur ni KOMMENTERAR:



Du börjar med att först klicka på ''KOMMENTERA HÄR'' som finns under inlägget. Alltså under bilden där ni röstar på min blogg. När du klickar där så skickas du vidare och kommer till en formulär som ser ut som den här bilden nedan



Nu har du kommit till formulären och den ska precis se ut som bilden här ovanför. Här är nästa steg (tänk på att titta på siffrorna):
1 - Här skriver du in ditt namn, behöver inte vara ditt riktiga namn utan du kan skriva ditt smeknamn också.
2 - I den här fältet skriver du in din e-postadress (MSN) om du vill ha svar på din kommentar. Det du ska veta är att den inte publiceras utan det är bara jag som kan se ditt e-postadress.
3 - I den här punkten skriver du din bloggadress eller adressen till din hemsida. Har du ingen hemsida eller blogg är det bara att hoppa över. Men om du vill ha svar är det viktigt då att du skriver in din e-postadress i punkt 3.
4 - Nu har du kommit till den viktigaste delen och det är att skriva in din kommentar. Du skriver det du vill säga. Tänk på att inte skriva fula ord för då tas det bort och då blir du portad. Alltså du kommer då inte längre kunna kommentera på den här bloggen.
5 - När du har skrivit klart din text eller kommentar klickar du på ''Skicka kommentar''-knappen.
Nu var allt klart och du har kommenterat på bloggen. Du kan nu bara vänta på att få svar från mig.

Så jag hoppas att detta blev en bra förklaring till hur man kommenterar här på bloggen. Så för att jag ska förstå att ni har förståt så vill jag gärna att ni skriver en kommentar på denna inlägg. Det räcker bara om ni skriver ''Hej'', jag vill alltså bara se om ni har förståt guiden.
Som sagt, KOMMENTERA NU :)

image138

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 Josefine:

skriven

Du vet att jag komenterar så ofta jag kan;) Jätteuktigt skrivet:D<3

3 Bedran:

skriven

Vad len pee..såå hahah kommenterar :D

5 tahiya:

skriven

haha va rolig du är!

varsågod, här får du en kommentar.

ps, din blog är ju supeeerbraa, kul o se att en kille bloggar :)

lycka till me allt

kram

7 Freppa (::

skriven

Bild 3. :)



Ha det fint!

9 Eric:

skriven

Bild 3 var nice

2 Patricia

skriven

Hej :)

4 D:Adman

skriven

Tja!

Vi ledare tar med oss våran svarta jacka, den vita pikén, någon hammarby tröja (långärmad) och sätter på oss ett par jeans till cupen.



6 Deniz

skriven

Bild 3 tycker jag:)

8 Martin

skriven

Bild 3 Ferhat detn var bra!