Ny trick ikväll?

Allmänt
Tja alla läsare. Hur är det med er idag? Själv rätt okej faktiskt men bara lite förkyld.

Idag har jag inte gjort så mycket utan varit mer hemma eftersom att jag håller på och blir förkyld. Så jag ville helst vara hemma idag och hålla mig varm. Dricker just nu te för att försöka hålla mig så varmt som möjligt så jag inte blir jätte förkyld.

Den senaste tricket jag gjorde för några dagar sen är jag inte så nöjd över fastän att den blev bra. Anledningen till att jag inte är så nöjd är för att den inte var så ''spännande'' som andra trick jag gör. Nu har jag funderat över om jag ska göra en trick idag eller imorgon men jag vet faktiskt inte så därför frågar jag er....

...Ska jag göra en trick idag och lägga upp det ikväll eller ska jag göra det imorgon och lägga upp imorgon kväll????
Kommentera så jag vet vad du tycker. Kommentera helst innan kl.21.00.

RÖSTA RÖSTA RÖÖÖÖSTA PÅ bloggen o sen svara på veckans fråga.
image138

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 Niklas:

skriven

Imorgon blir bra :)