Semifinal och final IDAG

Hammarby P95

Den här bilden tog jag igår. Den blev sk*t grym tycker jag, tycker inte ni det?

*Gäspar* God morgon alla. Hur är det med er idag? Själv mår jag bra faktiskt men lite nervös inföl semifinalen haha. Ska om 30min åka iväg till Skarpnäck där vi ska med laget forsätta gårdagens cup. Just nu är det semifinal vi ska spela och om vi vinner spelar vi final idag också. Det räcker alltså bara att vi vinner den här första matchen för att gå vidare till final. Så jag hoppas att vi vinner den här matchen som är mot Vändelsö.
Vår första match börjar 11.00 men varför jag åker så tidigt är för att vi ska samlas kl.10 och sedan uppvärma lite. Så idag kommer det se ut som igår att jag inte kommer blogga förens kl.17-18.00 tiden. Men om vi inte går vidare till final är jag då hemma tidigare och kommer då blogga :). Så nu får alla ni hålla tummarna för laget jag tränar. Vi måste ta GUUUULLLD.

Igår hade jag en fråga och jag fick hittills 5 svar men jag vill ha fler svar så därför ställer jag samma fråga igen och hoppas på att fler svarar under tiden jag inte kan blogga.

Du som tittar in i min blogg, är du en tjej eller en kille?

Vet inte du hur man kommenterar? Klicka då HÄR för att lära dig om hur man gör det. Det är enkelt, tar bara 2 sekunder :)

Fortsätt att rösta :)
image138

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 :D:

skriven

tjej

3 släkting:

skriven

jag e tjej.. :)

2 Anonym

skriven

tjej

4 hazal

skriven

fett fin bakgrund.