God morgon. ...

Allmänt
God morgon. Skulle vakna för en timme sedan men försov mig och det gjorde lillebroshan också. Vi vakna exakt den tiden han skulle ha varit i skolan alltså kl.08.20. Så jag väckte honom, han tog på sig kläderna och gick till skolan. Hoppas han klarar sig fram till lunchen för att han hann ju inte äta något för han blev så stressad när jag väckte honom och sa att han har försovit sig.
Min lillebrosha är alltså 9 år och går i 3:an. Vad tiden går fort faktiskt, känns som att han gick på dagis förra året :S.

I flera dagar så har en frågat mig hela tiden om vad jag ska göra på lördag. Personen har varken skrivit sin e-post adress eller namn så hur ska jag kunna då svara? Får väl skriva det här på bloggen men nästa gång vill jag att DU åtminstone skriver ditt e-post adress så jag maila dig.
Men iaf, du frågade vad jag ska göra på lördag och det jag kan säga är att jag har inte planerat det än. Vi får se vad jag hittar på den dagen :). Men vad ska du själv göra?

Aja alla läsare, nu ska jag gå upp och fixa frukost till mig själv. Så vi ses sen :).

RÖSTA RÖSTA RÖÖÖÖSTA PÅ bloggen o sen svara på veckans fråga.
image138

Kommentera inlägget här: