Slutspelet idag

Hammarby P95
Ja, slutspelet gick faktiskt jättebra. Ska jag berätta hur långt vi kom eller ska jag ta först lite kort om varje match??? Aaa, jag gör så, skriver lite kort om varje match innan ni får veta vad det blev :).

Semifinal mot Vändelsö:

Den här matchen gick faktiskt jättebra men i början var det lite trögt för redan några minuter efter starten så gjorde Vändelsö mål. När de gjorde mål så blev jag bara mer nervös faktiskt, vet inte varför. Men iaf, det enda vi kunde göra var att bara kämpa. Vi kom igång snabbt efter at vi släppte in ett mål. Några minuter efter kom Jonatan P och satte bollen i målet. Han kvitterade och vi var tillbaka till spelet. Sen fortsatte vi spela bra och vi hade nästan alltid bollen. När matchen tog slut vann vi med 3-1. Efter Jonatan's mål så gjorde Fethi ett och Pontus ett mål. Så nu var semifinalen över och vi kom till final.

Tänk på att ni ska klicka på bilden för att få den bli större:


Final mot Nyköping:
Här kan jag inte säga mycket. Kan bara berätta att vi förlorade med 5-1 men vi gjorde första målet. Jag vet inte vad som hände för alla samarbetade dåligt, pratade dåligt o.s.v men det var egentligen inte bara för det vi förlorade. Utan vi mötte ett elit lag från Nyköping och de var faktiskt jättebra. Så jag är iaf nöjd över att vi kom så här långt i cupen. Trodde aldrig att vi skulle komma just till final men men, vi kom dit och förlorade. Så vi blev tvåa och fick en silver medalj och pokal. Det var faktiskt kul cup.

Tänk på att ni ska klicka på bilden för att få den bli större:


Så det blev som sagt silver och det är jag nöjd över. Men en sak, vill bara säga till laget ''Bra jobbat alla''. Nästa gång blir det GULD :).
Här får ni några bilder som jag tog under uppvärmingen samt när vi fick medalj och pokalen:

Tänk på att ni ska klicka på bilden för att få den bli större:


Bilder på när vi fick medaljen och pokalen:

Tänk på att ni ska klicka på bilden för att få den bli större:


Aja, nu är jag jättetrött så jag ska gå och vila en stund. Men vi ses senare på kvällen. Ciaoo

Fortsätt att rösta :)
image138

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 esra.d:

skriven

roligt:)

2 Josefine

skriven

stolt det förtj'nade ni verkligen ;)