22 160

Allmänt
Tjenare alla. Hur är det med er? Själv mår jag bra men är bara lite trött, vaknade ju 06.30 så man kan då förstå varför jag är så trött just nu haha. Iaf, kom hem nyss från Skärholmen med Fethi och vi köpte nästan inget faktiskt haha. Fethi var den enda som köpte något och det var gröna tejp som han använder på matcher och träningar haha. Vi åkte egentligen inte bara för det, vi skulle köpa inomhusskor till Fethi men tyvärr fanns det inga skor Fethi gillade. Så han ville vänta med inomhussko ett tag till och vi bestämde oss att gå till McDonalds istället för att äta. När vi hade ätit klart så gick vi runt en stund i Skärholmen Centrum och därefter åkte vi hem.

Kommer ni ihåg cola-tricket jag gjorde för ett tag sedan??? Tricket har nämligen visats 22 160 gånger på MittKlipp.Se. Visst är det helt otroligt? Sen så har jag fler trick på MittKlipp och de har visats några tusen gånger också men inte lika mycket som cola-tricket. Kul och se det faktiskt :). Här är en bild bevis på det, om ni fortfarande inte tror så kan ni gå in på MittKlipp.Se och se det själva :).


Så här står det på MittKlipp.Se

Ja, vad säger ni om det alla läsare? :D

RÖSTA PÅ bloggen o svara på veckans fråga.
image138

Har du inte deltagit i tävlingen än? klicka på bilden här nedan för att komma till tävlingssidan :).

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 Emilie:

skriven

Ferhat, jag bara älskar din blogg :D

3 esra.d:

skriven

shiiit:O´fett skön:D

2 släkting

skriven

woow, 22 160 ggr :O

4 esra.d

skriven

shiit:o fett sköön:d