iPhone tillbehör

Allmänt
Visst är det skönt att det är fredag idag? Jag tycker det i alla fall haha.
Kom nyss från medborgarkontoret och jag fixa inte idag heller en CV. Jag gick till medborgar platsen runt kl.11.15 och när jag kom dit var det redan en person som satt där inne och fixade en CV. Utanför var det några till som väntade så jag tänkte att detta kan ta lite tid men inte mer än 1 timme. Det var alltså 11 personer före mig. Två timmar senare så var det 10 personer före mig så jag bestämde mig att gå hem istället för det tar ju ungefär 1 timme per person och att jag skulle aldrig hinna med då de stänger kl.15.00. Så nu har jag bestämt mig att gå dit på måndag och vara där precis när de öppnar.

När jag kom hem såg jag att jag hade fått ett brev. Jag öppnade brevet och i brevet låg det 2 st touch pennor för iPhone och 2st displayskydd så skärmen inte blir reppad o.s.v. Sakerna var från Coolstore.Se och där finns det allt möjligt. Från iPhone tillbehör till MP3 tillbehör. Finns en massa saker och dessutom så är de billiga också. Pennorna och displayskyddet kostade sammanlagt 178kr vilket är jätte billigt dessutom så är det fri FRAKT hehe.

Här får ni en bild på sakerna, klicka på bilden:



RÖSTA RÖSTA RÖÖÖÖSTA PÅ bloggen o sen svara på veckans fråga.
image138

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 Niklas:

skriven

har också en iphone så jag ska också kanske köpa :D



Fin blogg förresten

3 Aloow:

skriven

Aloooww, ferhat du vet vem ja äärrr:)

Mustiii

5 johan w:

skriven

Jag skaffade min iPhone för 3 veckor sedan och älskar den redan! Efter att ha skaffat alla iPhone-tillbehör som krävs så är jag nu ready-to-go! Nu väntar det ljuva uppkopplade livet! Och mitt displayskydd köpte jag för bara 9 kr, snacka om att råna shoppen! checka in själv: http://shop.textalk.se/se/artgrp.php?id=13401&grp=390716

2 Rojvan GBG:D

skriven

Vad händer loooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo

4 johan w

skriven

Jag skaffade min iPhone för 3 veckor sedan och älskar den redan! Efter att ha skaffat alla iPhone-tillbehör som krävs så är jag nu ready-to-go! Nu väntar det ljuva uppkopplade livet! Och mitt displayskydd köpte jag för bara 9 kr, snacka om att råna shoppen! checka in själv: http://shop.textalk.se/se/artgrp.php?id=13401&grp=390716