Anonym, kontakta mig

Allmänt
Innan jag börjar skriva om matchen och jobbet så vill jag att du, ANONYM, som skrev om Windows VISTA studentpaket som jag kan få jättebilligt för med CSN kort. Skulle du kunna kontakta mig på [email protected] för jag har några frågor om det. Snälla, kontakta mig så fort du läser det här.

Aja, God morgon på er. Kom hem för en timme sedan från jobbet. Jag jobbade bara 3 timmar idag och det gick jättebra faktisk. Vid kl.01 blev det otroligt mycket jobb då det kom plöstligt en massa människor haha. Så det blev mycket att göra och vi hade nästan inga burgare i skåpet. Så många fick vänta ganska länge tills de fick maten. Men annars gick det jättebra.
Nu är jag ledig imorgon så jag ska vila så gott jag kan för dagen efter, på nyåren, ska jag jobba. Då kommer det bli mycket att göra och det är då viktigt att man har vilat ut ordentligt så inte man blir sedan trött på jobbet :).


Idag var jag i Tullinge där laget jag är sjukvårdare för mötte Tullinge. Sist vi mötte de förlorade vi med 5-1 ungefär men den här gången spöade vi de. Vi vann nämligen med 9-3. Jag kommer riktigt inte ihåg vilka som gjorde mål men jag vet i alla fall att David (nr 7) gjorde hattrick d.v.s 3 mål :). Så det var kul med seger och nu ser vi fram emot ST Cupen. Jag tror att vi kommer komma långt på den cupen och helst så vill jag att vi går till final. Men de lag som spelar i cupen är faktiskt inte lätta så vi får bara kämpa på och se hur det blir.
I alla fall, här får ni några bilder från dagens träning:



Imorgon är det träning igen så jag vet inte om jag orkar gå på det men vi får se imorgon. Orkar jag så åker jag dit annars tänker jag vara hemma :).

Nu tänker jag gå och lägga mig för klockan är kvart över fyra nu. Vi ses på morgonen :)

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 H A I D I J A K O B S S O N:

skriven

SVAR: åh tack så mkt :) Jo det gör jag det kostar 100kr :)

3 Anonym:

skriven

Tja igen..jag upptäckte precis att jag skrivit fel mail adress kan bero på sömnproblem..

[email protected] är adressen du kan skicka dina frågor till

2 Anonym

skriven

Tjena..du ville att jag skulle kontakta dig..via mail men har du frågor så kan du skicka till mail adressen [email protected]

Gäller dina frågor om vilket program som är det bästa kan jag tyvär inte svara på dina frågor för har själv inte köpt dessa program.

Hoppas jag ändå kan svara på dina frågor/Bästa Hälsningar.