Dagens träning

Hammarby P95

Hela planen var täckt av snö

Det är svin kallt ute, just nu är det -3 grader men på morgonen var det runt -8 grader har jag för mig. Men i alla fall, jag var som sagt på träning i Hammarbyhöjden. När jag kom till Hammarbyhöjden såg jag att hela planen var typ täckt av snö. Men som tur hade snön ännu inte blivit till is så vi kunde i alla fall spela. Så dagens träning gick som sagt bra fastän att det var kallt. Jag glömde mina hanskar hemma så jag frös otroligt mycket medan andra var varma haha.
För er som inte vet är jag alltså sjukvårdare och ingen spelare :).
Kan berätta att det var en lugnt träning eftersom att laget ska ha match redan om ca 2 timmar. De ska möta nämligen Tullinge, vi kommer säkert spöa de haha.

Här kommer några bilder från träningen. Tänk på att du måste KLICKA på bilderna för att se bättre.



Efter träningen åkte jag till försäkringskassan för att ansöka till bostadsbidrag för studerande men när jag kom dit såg jag att det var stängd. Så nu måste jag åka dit imorgn istället men frågan är bara om jag orkar eller jag måste orka för det här är viktigt :). Imorgon är det dessutom träning igen så jag vet inte om jag hinner ens gå till träningen och sedan till försäkringskassan. Så frågan är bara om jag ska skippa träningen och åka till försäkringskassan istället. Hmm, får tänka över det haha.

Nu måste jag upp från datorn och gå till köket för att äta. Så vi ses väl om en timme typ, kommer blogga kort och sedan åka iväg till matchen.
Vi ses snart :D

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 Tirova:

skriven

Svar: Den har förmodligen blivit stulen! :( Men jag letar för fullt då jag har en tendens att slarva bort saker :)

3 Trinidaz:

skriven

SV: ja bor i skåne tyvär :(

5 Lisa:

skriven

Hej! Kolla in min fotoblogg, värd ett besök:) Tack!

2 emelie

skriven

kan man lugnt säga:P



jo tack, det är bara bra! själv?



detsamma!

4 benne

skriven

Vem vann?