Fyrverkerier

Allmänt
Jag som skulle vara bara hemma och vila haha, så blev det faktiskt inte. Mamma har nämligen blivit förkyld och hostar mycket samt har mycket segtslem i halsen. Så jag bestämde mig att åka in till Skärholmen för att köpa läkemedlet Bisolvon åt henne, den hjälper mot hostan och slemet i halsen. Efter att jag apoteket gick jag till Ö o B för att köpa fyrverkerier till lillebroshan. Jag köpte en Jackpot för 119kr och köpte inte mer än det eftersom att man vet ju aldrig vad som händer. Så jag sa tll honom att han får tända de bara med morbror och efter att han har tändt alla raketer får han genast gå hem.
Köpte det här till lillebroshan


Ni får verkligen akta er idag då det händer att många dör på nyåren pga fyrverkerier. Jag själv har inte köpt fyrverkerier sedan 2005 då jag tycker att det är bara slöseri på pengar. Det är som att man bränner pengar :S så sen dess har jag aldrig köpt förutom till lillebroshan som är 9 år.

Nu ska jag äta och sedan vila i nån timme. Så vi ses om några timmar.

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 Caroline:

skriven

Tack tack detsamma :D

Jag ska vara hemma o ha en middag med några vänner bara :) Själv?



Ha det bra!

3 karin:

skriven

Ja de kan bli mycke att göra för dej på jobbet en sån här helg:( Ha de bra:)

2 Siri

skriven

SV: Ja, jag har haft en bra dag :) Själv då?



Gott nytt år!!!