Nyår idag

Allmänt
God morgon. Allt bra med er? Säkert så mår ni otroligt bra då det är NYÅR idag. Jag kan fortfarande inte fatta att det är sant. Dagarna har gått så otroligt snabbt. Kommer ni ihåg när jag sa att det är bara en månad kvar till nyåren? Det känns som om att jag sa det igår fastän att det var för ca 30 dagar sedan. Dagarna har kanske gått så här snabbt  för att jag har jobbat mycket och inte tänkt så mycket på nyåren.

Men i alla fall, jag kommer fira nyåren på jobbet eftersom att jag ska jobba inatt. Jag kommer ta med mig min kamera också ifall det är så att vi jobbet går ut själva och firar med fyrverkerier, vilket jag tror vi kommer göra. Så jag ska försöka ta så många bilder jag kan.
Jag börjar kl.00.30 och slutar kl.05.30. Det som dessutom är bra med jobbet idag är att vi som jobbar får dubbelt betalt. Så det är bara att passa på att jobba haha.

Så idag kommer min dag bara bestå av att vara hemma för att vila ordentligt och sen på kvällen åka till jobbet. Som jag har sagt i flera dagar nu så kommer det bli mycket jobb. Jag har aldrig jobbat på nyåren men chefen sa till mig att det kommer bli mycket jobb då han flera gånger själv jobbat på nyåren. Så vi får se hur det blir :)...

Dags för mig att äta frukost så vi ses sen på dagen :).

Ska du fira nyåren med familjen eller gå ut och festa med vänner? :)
Kommentera

GOTT NYTT ÅR ALLA MINA LÄSARE. HOPPAS NI FÖLJER BLOGGEN UNDER 2009 OCKSÅ :).

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 Lisa:

skriven

Gott Nytt År!!! Fin blogg

3 Mandy svarar:

skriven

Jag ska trodligtvis äta middag med kompisar och sen vid 12 slaget ska vi befinna oss i slussen och kolla på alla raketer :)



Gott nytt år :)

5 annsan_s:

skriven

Tack desamma. Jag jobbar till 21,30 så jag missar

inte tolvslaget iaf. Det blir med min familj.

7 karin:

skriven

jag ska festa med pojkvännen & massa vänner! själv då? gott nytt år på dig :)

9 Mikaela Kronberg:

skriven

Gott Nytt år på dig också =)



I år ska vi fira Nyår hos mina föräldrar...äta gott och ta det lugnt =) Ska bli mys!



Själv? KRAM

11 Elin:

skriven

Svar: Vi ska vara hemma och så kommer det gäster till oss, :D Sj?

13 Mia:

skriven

Jag ska fira mitt nyår med en massa kompisar på ett jnätte kalas =) Själv då?? =p

15 Sofie:

skriven

party med vännerna :D med mat & skumpa, hihi

hoppas du får en bra kväll

GottNyttÅr på dig!!

17 Louise:

skriven

jora, rätt okej, sj?

ha en bra dag

2 Cilla

skriven

Gott nytt år!

4 John

skriven

Schyssta fyrverkerier!



Gott Nytt!

6 Anonym

skriven

Gott nytt år på dig med :)

8 Frida

skriven

Jag skall äta middag med min kompisar :) och sedan vid 12 skall vi vara på plats i Visbyhamn och kolla på alla raketer och träffa fler kompisar :)

10 Mimmi

skriven

GOTT NYTT ÅR!!!

Här blir det bara lugnt,vi har fått en gräslig förkylning.

12 Karin

skriven

GOTT NYTT ÅR! Ta de försiktigt med raketerna.Själv ska ja ta de lugnt, börjar jobba sju i morron:(

14 Mia

skriven

Jag ska fira mitt nyår med en massa kompisar på ett jnätte kalas =) Själv då?? =p

16 Milla.

skriven

Ett gott nytt år på dig :) kram

18 PETRAAAAA

skriven

sv: jag ska ta de GAANSKA lugn.. eftersom jag sticker till London i morgon bitti! =)

sj?