Plåtningen gick bra

Allmänt
God kväll alla. Har ni haft en bra dag? Själv har jag haft det otroligt kul med Jackeline (som fotograferade mig) och Malin (Jackeline's assistent). Vi åkte ner till T-Centralen och sedan promenerade ner till ett ställe som jag inte ens kommer ihåg vad det hette haha. Men i alla fall, där började plåtningen. Det var otroligt kallt så jag var tvungen ha på mig mössan och kofta så vi tog en massa bilder. Vi tog bara stående bilder för det var otroligt kallt och jag ville att allt skulle gå snabbt men det gick bra faktiskt :). Det som var kul var när folk tittade på mig medan jag blev fotograferad av Jackeline haha.
Men men, bilderna kommer jag få någon gång under veckan då Jackeline ska redigera de lite. Så bilderna får ni se så fort jag har fått de.
Plåtningen är fortfarande inte klar, om jag inte fattade fel, för jag tror hon ska fotografera mig på en studio också där jag kommer bli sminkad av en make up artist o.s.v. Så då kommer det bli grymma bilder för då är vi i inomhus och är varma hehe. Men, tack för den här dagen Jackeline. Ni som vill se på Jackeline's blogg går in HÄR.

Efter plåtningen gick vi till McDonalds där vi åt därefter åkte jag genast till träningen som var i Bandhagen. Jag kom bara 15min försent så jag missade inte så mycket av träningen :). Träningen gick jättebra och som tur blev ingen skadad.
Den 2 januari är det ST Cupen, en av Stockholms största inomhus cup. Denna cup blir min sista med laget innan jag åker till Sundsvall. Så jag hoppas att vi kommer till finalen :).

Nu har jag kommit hem och ska om en stund hem till min farbror Ali. Länge sen man var där så jag ska dit och träffa min lilla kusin Mirhan :D.

Så såg min dag ut idag, hur har ni haft det idag? :)

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 släkting:

skriven

min kusse hazal va hos mej ida.. :P ;)

3 Jackeline Perez:

skriven

tack själv (:

5 Adina:

skriven

Snällt sagt:)

2 Louise

skriven

sv: Dagen har varit bra men kall(!).

4 Ämma

skriven

Jo me mej e det bra

6 Jacobob

skriven

Den handlar om det mesta i min vardag. Festande och tankar :P