SJ Biljetter

Allmänt
Nu har jag ätit pizza och är mätt som en apa. På pizzan hade jag endast tonfisk och lök. Det var länge sen jag åt pizza. Jag har börjat äta för mycket skräpmat tycker jag och det ska jag sluta med. Speciellt måste jag sluta med McDonalds mat för jag äter varje dag vilket är inte bra. Så nu måste jag försöka minska skräpmat och äta lite mer nyttigt hehe. Det ska jag försöka börja med när jag väl flyttar till Sundsvall. Så här såg min pizza ut:



Efter att jag åt pizzan gick jag till tobak butiken (ATG) för att hämta ut mina SJ biljetter. Så nu har jag de i handen och jag åker den 9 januari kl.10.30 och kommer hem samma dag kl.21.30. Jag kommer ta en massa bilder på själva lägenheten och allt. Sen när jag har kommit hem från Sundsvall så lägger jag upp bilderna.

Mina biljetter :D



Jag har tänkt lägga mig tidigt idag eftersom att jag är jättetrött, orkar egentligen inte ens sitta vid datan men vad ska jag göra annars?
Hmm, men nu måste jag till Vivo för att köpa citron. Mamma är nämligen sjuk så jag ska köpa citron åt henne sen ska hon göra nåt sorts ''citrondricka'' som hon ska sedan dricka. Citron hjälper mot förkylning faktiskt och det gör vitlök med :). Aja, jag måste iväg nu innan butiken stängs. Vi ses ikväll

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 foo:

skriven

faemıno min lilla tussilago..pisi gıl gamar...çırtıki tu laa...fan d va ett tag sen din nörd...fan va du jobbar.. haha d bra d bra, adam ol...xa meska, vi hörs...puss på skinkan...hadı çüüüş....haha typsikt kurd alltid tonfisk lök..

3 Maj:

skriven

Okej göött ! :P men är de du på headrn??

5 Somalia:

skriven

Om de e du på bilden u look nice=)

7 Fatima:

skriven

C-vitamin i glaset och vitlök på mackan! Den ska vara rå, får inte tillagas!

Det blir aningen starkt men det får man ta.

2 M

skriven

det är svårt å äta nyttigt när man flyttar hemifrån, man lever i princip på snabbmat ;)

4 Nathalie

skriven

Åh tack vännen! Nej den har inte jag tagit. Hittade den på datan.

Desamma och gott nytt år snart :)

6 Fatima

skriven

Hälsa mamma att citron och vitlök även är min hemmakur, det funkar alltid! För mig iaf...