Tack pappa

Allmänt
Kom precis hem från farbror Ali där jag bland annat träffade pappa. Det var faktiskt rätt länge sedan jag träffade honom så det var kul och träffa han. Vill dessutom säga tack till pappa som betalade hyran för min lägenhet i Sundsvall. Han räddade verkligen mig haha :). Men i alla fall, jag satt där med pappa, farbröder och några kusiner. Vi pratade mycket om plugget o.s.v. De är verkligen stolta över mig och det gör mig glad faktiskt. De ställer upp mycket :)
Så det var som sagt kul att sitta där med farsan och farbröderna.

Imorgon är det måndag och då har jag mycket att göra. Först är det träning tidigt på morgonen kl.10.00. Som tur är träningen bara 1 timme. Efter träningen ska jag åka till försäkringskassan för att ansöka om bostadsbidrag för studerande. Där kommer det troligen ta lite tid.
När jag väl har fixat det åker jag hem för att äta. Sen vid kl.16 ska jag åka till Tullinge där laget ska ha match. Det är inte ens säkert att jag åker för jag vet ju inte om jag sedan hinner att åka till jobbet. JAg börjar kl.23.00 och behöver då åka hemifrån kl.22.00. Så ni ser att jag kommer ha mycket att göra men detta kommer inte stoppa mig att blogga haha. Kommer alltså blogga vanligt :D

Aja alla, nu ska jag äta för jag känner mig lite hungrig. Därefter måste jag gå och lägga mig för jag ska vakna tidigt. Så vi ses imorgon på morgonen =).

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 Wickan:

skriven

Jaa, jag skulle nog aldrig klara det :)

Nej jag sitter i växeln och jobbar lite på lagret, å när de vill ha hjälp och sånt :D