Vista Ultimate

Allmänt
God morgon. Nu har man vaknat till och det innebär att jag åker till träningen som börjar kl.11 och slutar kl.12. Därefter kommer jag åka till försäkringskassan igen eftersom igår så var den stängd. För er som undrar vad jag ska göra där så ska jag nämligen ansöka till bostadsbidrag för studerande.
Jag hade tänkt att åka till MediaMarkt för att köpa Windows Vista men efter att en ANONYM kommenterade här på bloggen om att det är mycket billigare om man köper med CSN kort så väntar jag tills jag har fått min CSN kort. Ordinarie priset på en Vista Ultimate ligger ju runt 3000kr men med CSN kort kostar den 1495 kr så det är typ 50 % billigare. Så varför köpa en för 3000kr när du kan få det för 1495kr? Hehe.
Men som sagt, du som kommenterade om det här, kontakta mig på
[email protected]
för jag har några frågor :)..

Aja, idag är det den 30 december och imorgon är det nyår, Kan fortfarande inte fatta att det är sant jag lovar. Men i alla fall, idag är jag ledig men imorgon jobbar jag från kl.00.30. Så idag tänker jag bara vara hemma och vila ut inför imorgon för det kommer bli oooootroligt mycket jobb.

Nu tickar klockan iväg så jag måste ta på mig kläderna och åka iväg till träningen. Vi ses på eftermiddagen. Kommer vara hemma runt kl.15.00, kan hända att jag kommer senare också.

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 H A I D I J A K O B S S O N:

skriven

SVAR: okej :)