Lyssna på P3 på måndag

Media
Nu var det klart med intervjuet. Det gick faktiskt bättre än vad jag trodde skulle göra, var jätte nervös.
Intervjuet började med att jag presenterade vem jag var och vad jag ska bli i framtiden. Därefter frågade hon frågor om utbildningen och lite annat.
Men som sagt, det gick jätte bra fast än att jag var sjuk haha.

Ulrica, intervjuaren, kom från P3 (radio) och hon berättade att denna intervjuen kommer att spelas upp på måndag.
Intervjuet kommer att spelas upp tre gånger (om jag inte fattade fel), först kl.06.00 sen kl.07.00 och tillsist kl.08.00. Men jag är inte helt säkert om hon sa att den kommer spelas vid alla de tidpunketerna, kan återkomma med senare.

Så för er som är nyfiken på vad jag sa kan lyssna på P3 på måndag morgon (kl.06, kl.07 eller kl.08). Kommer kanske skicka en länk till intervjuet samma dag också, för hon berättade att den kommer att finnas på deras hemsida också.
www.sr.se/p3/

Har varit hittills med i broshyrer, tidning och 2 radiokanaler (P1 och nu P3).

När jag var med i DN's (Dagens nyheter) gymnasieguide. Sedan stod det mycket om mig på s.12. Ska försöka hitta en länk till tidningen, tror det fanns på DN förr.

Nu tänker jag forsätta och plugga lite till så vi ses om en stund alla :)

Kramisssssh

Kommentera inlägget här: