Ny lampa

Allmänt
Idag när jag åkte in till Skärholmen hittade jag tyvärr inga kläder som jag ville ha så får istället vänta till när våren är här och nyare kläder kommer.
När jag väl var på väg hem ringde mamma och ville att jag skulle åka till IKEA och köpa taklampa till mitt datarum och sovrum. Eftersom att de jag har just nu är gamla och fula :P, så nu köpte jag en ny med finare stil.
Köpte inte så stor lampa utan en liten och jag hittade en billig också, den kostade bara 99kr.

Har försökt och monterar den men det verkar som att jag måste göra hål i taket för att sedan sätta fast den, så jag får väl vänta med att montera det till senare när morbror har kommit. Han får hjälpa mig då :).

Så här ser lampan ut:
image165
Vad tycker ni om lampan? :P

image138

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 Ismail:

skriven

Har en exakt likadan lampa. Jag antar att jag tycker att den fungerar väl rätt bra.