Stressad

Allmänt
Oj oj, jag är så stressad idag. Har precis kommit hem.

Skulle blogga efter tandläkarbesöket men tyvärr hann jag inte, för så fort jag kom hem sa mamma att jag måste handla för vi ska få gäster, så jag gick till centrum och handlade bröd, juice, ris och lite annat.

Så nu har jag åtminstonde liten tid för skriva till er men jag kan inte stanna här hur länge som helst för jag måste faktiskt sitta och skriva klart sammanfattningen av det jag har pluggat därefter ska jag äta mat och sedan åka till träningen.

Så jag får väl mobilblogga när jag är på träningen och det blir vid 18.00 tiden.

Förlåt att jag inte skriver så mycket idag men det kommer inte vara så här andra dagar, jag lovar er.

Så ses nu, är verkligen stressad haha. Jag hatar att stressa.

Hatar inte ni att stressa??

Kommentera inlägget här: