Åt chinesisk mat

Allmänt
Halloj allaaaaaaaaaa

Nu har jag äntligen tid för att skriva till er. Hann nämligen aldrig när jag kom hem från praktiken. Kom hem runt 16.30, åt mat sedan vilade jag en stund och därefter åkte jag in till stan för jag hade möte med några tränare. Så det gick ju bra, och vi satt i en Chinesisk restaurang och så bjöd tränarna mig på mat. Jag valde Vårrulle vilket jag tycket var jätte gott, de hade jätte goda mat lovar er.
Jag rekomenderar till er, Restaurangen heter HO's och ligger i Hornstull. Gatan heter Hornsgatan 151 :).
På praktiken fick jag idag städa och moppa, haha och det gick bra. Eftersom att min morfar kom igår la jag mig sent igår och vaknade tidigt idag. Så på praktiken så somnade jag på soffan för jag var så himla trött, haha skämdes så mycket. Men handledaren blev inte sur för hon förstod mig :P, de hoppas jag att hon gjorde haha.

Imorgon har jag tänkt gå på bio, får se ens om jag pallar haha. Vet inte ens vilken film men vi får se. Har iaf tänkt åka med min kusin, samt kanske med Cemil och Steffie (hans flickvän).
Men nu orkar jag inget, måste sova tidigt för jag ska vakna 06.00 imorgon.

Ses imorgon :D

// Ferhat.B

Kommentera inlägget här: