Hinner inte skriva

Allmänt
Halloj

Har inte skrivit på några dagar, det är just för att jag praktiserar nu och jobbar många kvällar så har nästan aldrig tid för att skriva. Men igår kom jag hem tidigt så jag hade egentligen tid, men då satte jag igång och möblerade om mitt data rum samt städade. Fick nämligen en ny data bord, en hörn data bord, och sen ska jag få en soffa till rummet och vi har beställt det så vi får det om ca 2 veckor. Så p.g.a det så hann jag aldrig skriva något för jag tog bort datan och allt.

Så nu har jag nästan städat klart, men ska jobba imorgon (lördag) från 08.00 till 16.00 och sen är jag ledigt endast på söndag den här veckan, shit. Så när jag väl har kommit från jobbet ska jag städa rummet klart och allt, ska göra den fräsch ;).

Men nä, ja orkar inte vara inne nu, är faktiskt trött och ska vakna tidigt imorgon så vi ses imorgon vid 17.00 tiden. ha det bra

// Ferhat.B

Kommentera inlägget här: