Jobbiga dagar

Allmänt
Alltså jag kan bara säga att jag hinner aldrig att skriva på blogget för jag jobbar nästan bara kvällar vilket gör att jag är trött när jag kommer hem och är trött på morgonen me så hinner inte. Nu har det gått tre dagar och jag inte har skrivit något.

Tal om prakiken så går det galant, jag är nämligen nöjd ;). Vad jag hittills har fått göra är diska, dammsuga, städa, servera mat, laga mat o.s.v haha, och det var ju roligt.
Igår var jag tvungen och gå kl.12 eftersom att jag och min projektgrupp gick till polisen, i Tumba, för att intervjua. Det är nämligen så att vi har en stort projekt i skolan och vi valde att skriva om droger och alkohol. Så polisen vi intervjuade handlade det bara om droger. Vi fick veta mycket, samt saker vi aldrig visste något om.
Så det har iaf inte hänt så mycket på praktiken och jag trivs så jätte mycket.

Idag så fick jag äntligen tid hos en läkare på Huddinge Sjukhus angående min näsa. Opererade den för 6år sen p.g.a att den var sne samt att jag inte kunde andas från näsan. Så den är ju fortfarande lite sne samt att jag nu inte kan andas från högra sidan. Så fick tid den 14.40 för undersökning så vi får se hur det går.

Men nu har jag skrivit lite för mkt, så får väl skriva imorgon efter praktiken. Det blir väl vid kvällen då. Idag kommer min morfar från Turkiet idag, äntligen :).

Men vi ses nu, ha det bra

// Ferhat.B

Kommentera inlägget här: