Parfymen

Allmänt
Oj, jag glömde helt och hållet att skriva igår, men ska försöka skriva idag istället hehe.
Som ni vet så åkte jag in till stan igår igen för att lämna in den där kräm och byta mot parfymen. Som tur så gick det, så jag tog parfymen och kom hem.
Sedan gick jag till farmor och satt en stund med henne och fixade därefter lite papper med min farbror. Så det var typ bara det som hände, för annars var jag hemma hela dan, för jag har blivit lite förkyld :(

Så idag får vi se vad jag gör när jag är så sjuk.

Juste, igår snackade jag med min kusin som åkte till Danmark. Han säger att han saknar Sverige, vilket han inte gjorde de första dagarna haha, han sa då att han ville på o.s.v men nu när man frågar säger han nej. Så jag snackade med han och hans morsa och alla saknar oss, och jag saknar de me. Så de är hemma iaf om 2 dagar kan man säga, för de är här i Sverige 11.30 :).

Men nu pallar jag inte skriva mer, får skriva ikväll istället så ni får ha det bra

Ciaoo...

// Ferhat.B

Kommentera inlägget här: