Stan idag

Allmänt
Tjaba tjena hallo alla hahah

Igår, fredag, hade jag praktik som vanligt, det gick jätte bra. Jag gjorde faktiskt ingenting igår så jag satt bara nästan och läste tidning samt kolla på ''Våra bästa år'' :). Shit, filmen blir bara bättre och bättre.

Idag var jag i stan med Cemil, Stefanie (cemil's tjej), Kristin (kompis till Stefanie) och sen min lille kusin Fethi. Vi gick först till McDonalds eftersom att C, S och K var hungriga så de gick och åt medans jag drack en cola med Fethi. Därefter gick vi till Zarah för att träffa Steffis syrra och hon var jätte trevlig jag lovar :).
Vi gick runt i ca 2 timmar och sedan var jag tvungen att gå iväg för Fethi hade träning så jag åkte dit.

Det var typ det jag gjrode idag. Orkar faktiskt inte skriva mycket för jag är så himla trött. Så ska dra och jag skriver istället imorgon.

// Ferhat.B

Kommentera inlägget här: