Träning

Allmänt
Idag var det ju som sagt träning och som vissa av er vet så är jag assistent tränare för lag 4 Hammarby IF. Så vi hade träning idag i Eriksdalskolan, och jag gillar verkligen den skolan. Men iaf, träningen gick jätte bra. Jag fick idag ta över fysträningen vilket gick jätte bra haha, men jag var inte så hård mot de iaf :).
Träningen började 13.00 och slutade 14.30, efter det stack jag, Fethi samt en i laget till McDonald's i Skärholmen för att äta. Efter att vi åt och var på väg till tunnelbanan såg vi en man som slog på Sparbankens fönsterdörr och så sparka han också. Jag vet faktiskt inte varför han gjorde det, men banken var iaf stängd. Han såg iaf ut som att ha psykiska problem, för när en gammal kvinna frågade honom vad han håller på med så skrek han ''Det är mitt bank, MITT BANK''. Då blev ju gamlingen rädd och gick därifrån samt att personer som stod vid mannen gick därifrån också. Men kan lova er att han måste ha psykiska problem.

Att åka från träningen till skärholmen och sedan hem tog sammanlagt ca 1timme och 30min, shiiit :P. Men nu sitter jag här hemma med Fethi och spelar Fifa08 på XBOX360. Är faktiskt trött också.

Imorgon börjar praktiken igen, börjar 13.00 och slutar 20.00 och hoppas det går bra imorgon samt att tiden går snabbt. Pallar faktiskt inte vara där till 20.00 :P

Men iaf, nu tänker jag sticka iväg så vi ses imorgon efter praktiken, herrå

// Ferhat.B

Kommentera inlägget här: