Bild på Mirhan

Allmänt
Of, hatar att bli sjuk och jag hoppas på att inte bli det. Det värsta jag vet är just förkylning. Har ju redan problem med näsan, ska bli opererad under hösten, och när jag blir förkyld blir min näsa mer känslig vilket är så jobbigt på nätterna. Men som sagt, jag är lite förkyld nu men hoppas att det bara inte blir värre.

Var ute en stund med Halil, Halils pappa, Mahsum och min farbror Nihat. Jag gillar att var med Halils pappa för han är faktiskt en rolig person. Med honom har man aldrig tråkig jag lovar er. Kommer ihåg när jag åkte med de till Skara sommarland, fan vad vi hade roligt på kvällarna. Vi sov aldrig utan vi bara garvade åt Halils pappa för han är så ROLIG hahaha. Så vi var ute nyss och ja, chillade bara och det var skönt väder faktiskt. Det blåste också lite.
Tog en bild på min farbror och de. Vi hade också min lilla kusin MIRHAN vid oss, fan vad söt han är. Tog några bilder och här får ni se honom hur han ser ut nu.

VIKTIGT! För att få bilden bli större så klickar ni bara på bilden.

Halils pappa Gundus, Halil, Mirhan och farbror Nihat.




Så där fick ni äntligen en bild på MIRHAN. Visst har han blivit både stor och söt? :D Masallah. Aja ska spela lite spel men vi ses väl senare på kvällen. Ha det så bra än så länge alla :d.

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 fethı 19 (e ı turkıet):

skriven

de e bra mırhan du blır större o gullıgare MAŞALLAH

2 coolat

skriven

skit vilka fina ögon mirhan har:)