God natt

Allmänt
Kom precis hem efter att ha varit med Cemil och de. I gården så spelade lite fotboll och grannarna blev sk*t arga pga att vi stör de. Så vi slutade spela och satte oss ner och snackade istället. Men samma sak där, grannarna tyckte att vi pratade för högt så tillsist bestämde vi alla oss att gå hem istället.

Snart ska jag gå och lägga mig för jag har ont i huvud och magen. Imorgon kommer gäster också så vi får se om jag ens går på träningen. Det får vi se imorgon.

Idag på träningen så fick jag en present av Nino, som är vår målvakt. Han hade nämligen åkt till Spanien och köpte en present till mig. Presenten var typ en staty där man ser en man med en tjur. Tyckte om den faktiskt så nu har jag lagt den på bokhyllan haha. Här är bilden på presenten samt på NIno, målvakten.

VIKTIGT! För att få bilden bli större så klickar ni bara på bilden.

Presenten & Nino


Men nu ska jag först fixa bloggen liten och därefter ska jag titta på TV en stund. Så tillsist blir det sängen men god natt nu alla :D Vi ses imorgon.

Kommentera inlägget här: