Mår inte bra

Allmänt
Mår fortfarande dåligt och pga det har jag inte bara orkat blogga. Har varit bara hemma idag och vilat men har gått ut också en stund för att ta lite friskluft. Så annars har jag som sagt varit bara hemma och vilat. Om jag mår fortfarande så här dåligt att ha ont i huvudet samt lite förkylning så kommer jag inte gå till träningen imorgon heller. Men jag hoppas på att bli bra till dess.

Mina kusiner kom tyvärr inte idag utan de kommer imorgon istället. De tyckte att det var inte bra om de kom idag eftersom mamma jobbar o.s.v så de kommer som sagt imorgon och kommer vara hos oss under helgen. Har inte sett de på nästan ett år fastän att de bor bara i Göteborg :P. Men men, sånt är livet.

Aja nu ska jag gå ut och ta en friskluft igen. Ska dricka lite te ute också så jag håller mig lite varm. Håller ju på bli förkyld så ska försöka stoppa förkylningen med hjälp av te. Det är faktiskt bra att dricka te när man håller på eller är förkyld.

Vad har ni gjort idag?

Men vi ses nu. Bloggar senare på kvällen. Ses då

Fortsätt att rösta.
För att rösta klickar du på denna bild här nedan.
image138

Kommentera inlägget här: