Ses ikväll

Allmänt
Så nu gick alla kusiner samt Cemil till Brunna IP för att spela fotboll medan jag kom hem för att äta och sedan dra till träningen. Som jag berättade tidigare kommer jag vara hemma runt 21.30 så jag kommer alltså inte kunna blogga framtill dess. Kommer dessutom ta bilder på laget under träningen som jag sedan kommer lägga upp det här på bloggen. Många av er vill ju ha fler bilder när jag bloggar så jag kommer som sagt från och med idag börja med det.

Så nu ska jag äta mat och snart ska jag åka iväg så vi ses ikväll. Ni får ha det så bra än så länge.

Kommentera gärna tills jag har kommit hem och förresten tack för de tidigare kommentarerna jag fick.

P.S Som ni ser så har jag ändrat headern men den är inte klar än. Ska fortsätta mixa till den haha. Visst är den fin just nu? D.S


Fortsätt att rösta.
För att rösta klickar du på denna bild här nedan.
image138

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 Trinidad:

skriven

Vad snygg bloggen blev !