Tisdag

Allmänt
God morgon.

Vad skönt jag sov idag och jag vaknade nämligen nyss. Jag öppnade alla fönster som fanns och det var det som gjorde att huset inte lika varm som de andra dagarna.
Idag är det tisdag och jag har inte planerat något som vanligt. Nu börjar dagarna gå lite fortfare :D.

Imorgon är det äntligen dags att få träffa laget igen. Ska bli roligt att träffa alla igen. Träningen börjar 18.30 och slutar 20.00. Träningen kommer vara i Nytorps BP.

Alltså jag har ingenting mer att skriva nu haha så vi får väl ses senare.

Förresten du kan skicka gratis SMS här från blogg. Hur cool som helst :D
Om du är medlem i Parlino kan du skicka 10 gratis sms varje dag men om du inte är det så kan du bara skicka 2 sms per dag. Så varför inte bli medlem och skicka 10 sms gratis varje dag?

Här är en annan sida där man kan också skicka gratis SMS:
Affiliator Affiliateprogram


Fortsätt att rösta.
För att rösta klickar du på denna bild här nedan.
image138

Kommentera inlägget här: