Träning idag

Allmänt
God morgon alla.

Kunde inte skriva igår natt eftersom att jag var trött. Men jag gick alltså inte till min kusin för jag fick inte följa med så jag var hemma istället. Varför jag inte blogga, fastän att jag sa att jag skulle, var för att jag var jätte trött. Somnade nästan vid datan haha så jag stängde allt och la mig. Men jag är säker att ingen av er tittade in på bloggen under natten haha. Gjorde någon de?

Idag är det onsdag och nu är det 3 dagar kvar tills Fethi kommer, har saknat de faktiskt. Idag är det dessutom träning. Ska bli skönt att få se laget igen och träna de. Nu får vi se om de är i form fortfarande haha. Träningen börjar 18.30 och slutar 20.00. Så jag kommer blogga när jag har kommit hem och det blir väl då vid 21.30. Men jag hinner blogga iaf en inlägg innan jag åker till träningen.

Igår när jag frågade er om jag ska lägga upp mer bilder när jag blogga så tyckte alla att jag ska. Så nu har jag bestämt att nästan vid varje inlägg jag skriver så kommer jag lägga upp minst en bild. Alltså då är bilden kopplad till inlägget tex om jag skriver att jag var på träning idag så lägger jag upp bilder på hur träningen var. Så ikväll blir det många bilder :D.

Men aja vänner. Nu ska jag äta frukost med lillebroshan så vi ses på eftermiddag.

Vad tycker ni om min blogg?
LÄmna en kommentar :D


Fortsätt att rösta.
För att rösta klickar du på denna bild här nedan.
image138

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 Josefine:

skriven

Den är fängslande och fantastisk...om man nu kan beskriva den så....

2 D.Adman

skriven

Den är bra faktiskt, skönt med lite uppgraderingar=) Ses ikväll man!