Saknar <3

Allmänt
God morgon!

Vad skönt jag sov och det var inte lika varmt som igår troligen bara för att det regna och blåste åtminstonde lite på natten. Men det är fortfarande lite varmt.

Idag kommer mina kusiner hem också från Danmark. De åkte samma dag som jag kom till Sveirge och de har alltså varit där nu i en vecka. Så det ska bli roligt att få träffa de igen speciellt lilla kusinen Mirhan :).
En gammal bild på Mirhan :P

På onsdag är det dags för träning igen, alltså träning för laget jag tränar. Har verkligen saknat alla i lagen och det ska bli kul att se alla efter att ha varit borta i nästan 2 månader. Hoppas man ser nån förändring hehe.

Sen så är det inte så många dagar kvar heller till att Fethi kommer hem. Har saknat de också faktiskt och likadant här, saknat hans lillesyrra speciellt också. Jag gillar alltså små barn =).


Men men, snart är de här igen. Nu ropar lillebroshan mig och vill att jag ska fixa frukost åt han haha. Men vi ses senare.

Fortsätt att rösta.
För att rösta klickar du på denna bild här nedan.
image138

Kommentera inlägget här: